niedziela, 29 stycznia 2012

mój dzisiejszy dzień i co takiego robię jutro.

sieeeeeeeeeeeema. ♥ dzisiejszy dzień spędzony bardzo dobrze. opowiadam dlaczego. wstałam tak po 10:00. około 11:00 zaczęłam robić ciasto [to już moje drugie które robiłam]. gdy się tam zrobiło to spróbowałam jak wyszło i pycha normalnie to od godz. 15:00 do 16:30 byłam u przyjaciółki bo potem szłam do kościoła i do babci. od babci wróciłam tak przed 21:00? sama nie pamiętam. : P teraz sobie leżę i tu dla was tak pisze. <3 jutro muszę wstać jakoś o 10:00 ponieważ o 11:30 idę na zakupy z kumpelami. : * i może jak dużo nakupię to bd mój 1 houl na tym blogu. :o później to już tylko spontan. : D dobra nie bd przynudzać. spaaaadam paaa. <3

+ we wtorek idę na pizzę.
+ w środę sesja.
+ w czwartek AUCHAN.
+w piątek spontan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz