sobota, 7 stycznia 2012

Lodowisko & loveit! ♥

wróciłam przed chwilą ale taką większą chwilą z lodowiska i się grzeje. ogólnie kocham jeździć tylko że dzisiaj byłam z 5 letnią siostrą która była pierwszy raz więc se nie pojeździłam bo musiałam ją pilnować. teraz siedzę sobie pod kocykiem i piję herbatę z miodem. rano znalazłam taką fajną stronkę www.loveit.pl . znaczy wiedziałam o niej wcześniej tylko jakoś mi się pokićkało i ciągle wpisywałam .com zamiast .pl. bardzo podobną wręcz bym powiedziała taką samą stroną jest www.weheartit.com jest to angielski odpowiednik. uhuhu. jestem bardzo zaskoczona ponieważ mam już trzech obserwatorów bloga którym baaaaardzo dziękuję. :* i ponad 250 wejść. blog jest od  17.12.2011r. zapraszam was do zapraszania mnie na facebook'u.  http://www.facebook.com/profile.php?id=100003270494696. i na dzisiaj to tyle. JUTRO WOŚP! na dole znajdą się fajne przynajmniej mi się tak wydaję zdjęcia które znalazłam na loveit!. no to baaaaaj! : *










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz