środa, 18 stycznia 2012

bziuuum! dawno tu nie pisałam. zaniedbałam. :c przepraszam was ale chyba sami rozumiecie szkoła i wgl. na 8.00 mam cały tydzień zazwyczaj do 14.25. masakra! ale też nie wiem o czym dodawać posty. nie mam pomysłów. jak ktoś to czyta to niech tam na dole da komentarz o czym może być kolejna notka. bo takie z mojego dnia to trochę nudne. okazało się że mój aparat działa. taka pod jarana jestem. i ogólnie to mam problem ponieważ myślałam że ten aparat mi nie działa i że nowy sobie muszę kupić. to postanowiłam że będę zbierać na lustrzankę. no i się wczoraj okazało że on mi działa i nie wiem czy mam dalej zbierać na tą lustrzankę. a jak wy uważacie? dzisiaj dałam sobie postanowienie że pójdę spać o 22:30 nie wiem czy mi się uda.ostatnio jakoś mi odwala cały czas bzium bziumam. <lol2> przez jedną osobę zawaliłam cały 1 semestr. od wczoraj nie mam już zamiaru o tej osobie myśleć i wziąć się porządnie za naukę! w piątek idę na dwór, a w sobotę na sesję akurat jest śnieg i bd fajnie. : D mam z przyjaciółką wiele pomysłów. : o i to całkiem fajnych. oooooo to może następna notka bd o pomysłach na sesję. co wy na to? przyda wam się?

DO FERII ZOSTAŁO: 9 DNI. ♥.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz