sobota, 11 lutego 2012

ferie się kończą.

na blogu we ferie nie pisałam ponieważ za bardzo czasu nie miałam bo cały czas coś robiłam. ale niestety smutną wiadomość mam że moje 2 tygodnie ferii się skończyły. : < niestety. już jutro do szkoły. gryyy. nie lubię tego!

na fejsie napisałam że zrobię notkę z pytaniami od was do mnie. lecz żadnych pytań nie widzę. a więc możecie te pytania zadawać w komentarzach pod tym postem lub na fejsie. link jest w jakiś poprzednich notkach jak coś.

chyba zrobię sobie postanowienie że w tygodniu przynajmniej 2 notki bd. tylko musicie mi dać jakieś pomysły.

pamiętacie jak w poprzedniej notce mówiłam że może HAUL zrobię jak coś sobie kupię to w zasadzie kupiłam sobie dwie bluzki z rękawkiem takim 3/4. [BUTIK] te bluzki są takie same tylko kolor inny/ jedna jest niebieska  a druga beżowa. jak uda mi się zrobić zdjęcia to je wstawię. w AUCHANIE widziałam takie cudne baleriny po 19.90 [chyba]. różne kolory były i wgle ale mi się najbardziej spodobały w te kwiatki. tylko sobie myślę że do czego to bd nosić jak nie mam nic innego w kwiatki. ale jak coś to pojadę sobie za tydzień i może je kupię. : D dobra napisałam się a teraz kończę. baaaaaaaaaj. : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz