piątek, 17 lutego 2012

na odwyk nie pójdę!

więc dzisiaj postanowiłam napisać notkę pt. 'na odwyk nie pójdę' czyli moje uzależnienia. ale nie chodzi mi o np. papierosy, alkohol czy narkotyki tylko takie codzienne które każdy ma. dobra zaczynam. : D
  • moim pierwszym uzależnieniem jest internet! mogę siedzieć na nim godzinami i robić byle co. o.O
  • przejdźmy do drugiego. moim drugim uzależnieniem jest FOTOGRAFIA. uwielbiam robić zdjęcia. może coś nawet opublikuję. : D
  • trzecie to muzyka. mogę jej słuchać non-stop! najbardziej lubię RAP. wręcz kocham.
  • nałogiem czwartym są CZASOPISMA. od BRAVO do GAZETY Z MOJEGO MIASTA. lubię wiedzieć co się na świecie dzieję i wgl.
  • piątym nawykiem jest niestety obgryzanie paznokci. ale z tym to teraz jestem na odwyku. mama mi kupiła taki kwaśny żel którym się maluje paznokcie. i chyba zrobię recenzję. 
  • szóste to CZEKOLADA.  ♥.♥ mogłabym pić i jeść co 5 min!
  • uzależnienie siódme to późno chodzić spać a rano nie móc wstać! nie wiem czy każdy tak ma ale ja na pewno.
no to już chyba tyle. mam nadzieję że temat się podobał i jeśli macie bloga to zachęcam żebyście takie samo zrobili i link bloga zostawili w komentarzu! : 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz