niedziela, 18 grudnia 2011

Moje "Złote myśli" czyli jak je zrobić ?

Co to "Złote myśli"?
Złote myśli to coś bardzo podobnego do pamiętnika tylko w nich odpowiada się na pytania, np. Jak masz na imię ? Ale pytania można zapisywać w innej formie czyli Nazywam się... i osoba w miejsce kropek wpisuje swoje imię. Jest to bardzo fajna sprawa ponieważ można dowiedzieć się o osobie bardzo ciekawych rzeczy.

Jak ozdobić "Złote myśli"?
  • Bardzo fajnie wygląda gdy pierwsza (tytułowa) strona jest z gazety czyli chodzi mi o to że słowa "Złote myśli" są wycięte z różnych gazet, czasopism itp. ale żeby to miało jakiś efekt trzeba wyciąć każdą literkę inną czcionką.
  • Jak ładnie piszesz możesz zrobić różne zawijasy.
  • Wyciąć różne wzory z materiału i poprzyklejać
  • Naklejki
Nie polecam brokatu! Odkleja się!

Jak chować odpowiedzi ?
Najczęściej robi się takie "strzałki". [może dodam jakieś zdjęcia jak ktoś nie bd wiedział]

Ile pytań?
Pytań może być od 20 do ok. 55. Jeśli pytań będzie około 100 może się znudzić odpowiadającemu. 

Jaki pytania?
1.Jak się nazywasz? / Nazywam się...
2.Gdzie mieszkasz? / Mieszkam w...
3.Znak zodiaku? / Mój znak zodiaku to...
4.Kolor oczu? / Mój kolor oczu to...
5.Masz rodzeństwo?
6.Jak ma na imię? / Moje rodzeństwo nazywa się...
7.Imiona rodziców? / Moi rodzice nazywają się...
8.Kiedy się urodziłeś/aś / Urodziłem/am się w...

Po ukośniku jest inna forma pytań. Czyli chodzi o to że po kropeczkach trzeba wpisać odpowiedź, np. Nazywam się Paulina itd.

A więc chyba na tyle. Jeśli ktoś czegoś nie rozumie niech napisze w komentarzu ja odpowiem. : D
Pozdrawiam Paulina. ♥

3 komentarze: