czwartek, 29 grudnia 2011

Jutro sylwester!

siema! wczoraj nie pisałam bo nie miałam o czym i przedwczoraj też więc trzeba to nadrobić. jest godzina 00:37 a mi się zachciało notkę pisać. ale spoko. jutro sylwek! huraaaa! może rok 2012 będzie o wiele lepszy od 2011. dzisiaj jak się obudzę to bd musiała cały dom posprzątać ponieważ jest impreza. bd około 25 osób. dużo, no nie? ale ja chyba się wybiorę do przyjaciółki. : D wczoraj byłam se na lodowisku i spotkałam kuzyna. zabrałam mu czapkę i rzuciłam kumpeli jeździliśmy tak z dobre 5 min. po czym znajoma rzuciła do mnie tą czapkę ale tak to rzuciła, że wyleciała za bandę. była pompa jak nie wiem co! przedwczoraj oglądałam film 'The Last Song' ['Ostatnia piosenka']. ten film jest bardzo fajny. szczerze to się popłakałam! postaram się zrobić OOTD Sylwestrowe i tym razem dam zdjęcia! dobra ja spadam se jeszcze pobuszować na fejsie. : *
pozdrawiam Paulina. ♥

POLECAM WAM BRAMKĘ SMS'OWĄ : http://www.sms2u.pl JEST BARDZO DOBRA. : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz