sobota, 17 grudnia 2011

Grafika - Bokeh.

Pewnie każdy z Was chciał mieć zdjęcie z takimi serduszkami, kółeczkami itp. Teraz to możliwe! Podążaj tylko za instrukcją a Ci się uda! : D


Potrzebne nam będzie:
  • Photoscape [ jeśli nie masz ściągnij. jest za darmo. ]
  • Jakieś twoje zdjęcie które chcesz przerobić.
  • Obrazek "Bokeh"
Otwieramy Photoscape. Znajdujemy i kilkamy EDYTOR. Wstawiamy zdjęcie które chcemy przerobić.
 [ja wzięłam takie jakie widnieje na dole]

Później klikamy 'Obiekt'

Gdy już na to klikniemy to wpisujemy w GOOGLE [grafika] słowo bokeh. Wyskoczą nam różne serduszka, kółeczek itp. Wybieramy jedno z nich które się nam najbardziej podoba. Zapisujemy na pulpicie. 
Ja wybrałam takie:


Potem klikamy to co jest zaznaczone kolorem czerwonym. 
[pierwsze to po lewej]

Wybieramy ten motyw [bokeh]. I go wstawiamy po czym musimy wybrać widoczność tego obrazka. Wyskoczy nam okienko i tam się to nazywa 'zaczernienie'. Ustawiamy na tyle ile nam się podoba.

Pamiętaj! : jeśli motyw jest za mały powiększ go!

Po czym zapisujesz to. Wystarczy tylko kliknąć krzyżyk i podążyć za instrukcją która znajdzie się na dole!     : D




Powodzenia!


Chciałabym powiedzieć tylko że to mój pierwszy tego typu 'poradnik'  więc proszę o wyrozumiałość. 
Pozdrawiam Paulina. ♥

2 komentarze:

  1. marne użycie. w efekcie bokeh, bardziej chodzi o to, aby podkreślić coś, a tło użyć jako bokeh. awr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie... ale gimby się zachwycają :)

      Usuń