piątek, 6 kwietnia 2012

...

może pamiętacie jak wczoraj wspominałam o tym że za tydzień idę na urodziny? jak tak to dobrze. nie wiem czemu ale tak dziwnie mi o tym pisać ale przejdę do rzeczy. miałam się składać z kumpelą na prezent i nici z tego ponieważ mi ona z jakieś 10 min. temu napisała że jednak nie idzie. nie wiem czy podawać powód ale może się skapniecie o co chodzi na końcu. w planach miałyśmy jej kupić torbę i nie wiem co teraz. : < bardzo mi jej szkoda ponieważ to się stało przed świętami. z czego pamiętam że dzisiaj rano pisałam jej : 'wesołych świąt! ; *'. a ona na to : 'dziękuję. ; * na pewno będą i wzajemnie. ♥ '. no coś się to nie sprawdziło. jestem teraz z tym rozbita. bo nie wiem co z tym prezentem i wgl. : / okej. muszę to sobie przemyśleć i poukładać. pa. ; *

wesołych świąt. oby wasze były.

[*]

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz