sobota, 10 marca 2012

aparat na zęby/ 8 marzec/ 601 wejść/ dyżur. :d

  • dobra, a więc. od 6.03.2012 r. mam aparat na zębach. ale on nie jest stały tylko wkładany. : D stały bd miała za 9 miesięcy. <jupi> jak będzie mi się chciało to wrzucę tu zdjęcie. jest on niebieski z takimi cekinami które się błyszczą. : P i fajnie to wygląda.
  • 8 marzec to był dzień kobiet. od chłopaków z klasy dostałyśmy po żółtym tulipanie takim łaadnym. każda dziewczyna nazywała go mój był PUDZIAN od innej koleżanki ZYGFRYD, a jeszcze od innej SALCESON. zabawnie było . :d
  • jestem bardzo szczęśliwa ponieważ mam już powyżej 600 wejść na bloga! : o SZOK normalnie! chciałabym podziękować osobą które na niego wchodzą i czytają moje wypociny [jak wgl czytają].
  • dnia 26.03 i 27.03.12 r. mam dyżur w szkole. czyli będę chodzić z ogłoszeniami, sprzątać szkołę, itp. każdy ma po jednym razie. ale jedna koleżanka była sama i pani powiedziała że może sobie jeszcze kogoś wybrać i wybrała mnie! czyli mm dwa dni tak jakby wolne od szkoły. : d
okeej, kończę i biorę się dalej za sprzątanie. jak wpadnę na jakąś notkę to jeszcze napiszę!  podroo. ♥

2 komentarze: